niedziela, 3 lutego 2013

The winner is...

Witam Kochani:) Przychodzę do Was z ogłoszeniem wyniku konkursu,który organizowałam razem ze sklepem internetowym alledrogeria.pl.Było kilkanaście zgłoszeń,za wszystkie serdecznie dziękujemy,ale zwycięzca jest niestety tylko jesten...Gonia... Gratulujemy nagrody:bonu o wartości 50 zł do wykorzystania w sklepie alledrogeria.pl! Proszę o kontakt:)


Zachęcam Was do odwiedzenia strony allekosmetyki.pl,mają bardzo duży wybór,a poza tym,jeżeli coś zamowicie,otrzymacie rabat 5% na Wasze zakupy na hasło : "WALENTYNKI" :)

+ mały bonusik :D
Mój Miluś :D


Pozdrawiam:)

26 komentarzy:

  1. gratulacje dla zwyciężczyni!
    a Miluś co taki skrzywiony? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow dziękuję kochana strasznie mi miło :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ja dziękuję za wzięcie udziału w konkursie!:)
      Pozdrawiam serdecznie:*

      Usuń
  3. Ale masz słodkiego kota <3

    obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje dla zwyciezczyni:) Kiciak slodko spi, taki upchniety miedzy faldy poscieli :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje :) A kotek wygląda jakby spał bo jakiejś imprezie :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam z biovaxu ta wlasnie z keratyną i jedwabem, może jakąś inną? :)

    OdpowiedzUsuń
  7. nie, nie widziałam, używam zazwyczaj pantene, gliss kur, wella , takie odżywki które znajde w Rossmannie, Super-Pharm ;P

    OdpowiedzUsuń
  8. Hej u mnie nowy post. tym razem testuję kosmetyki. Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jaki słodki kociak *___*

    obserwujemy ? czekam na odpowiedź u mnie ^^
    potteroholiczka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję;)
    Słodziak z Twojego kociaka! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. gratki ;)

    ale boski kociak ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. siwetny kociak ;D
    www.okomody.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Kocham koty,a ten jest świetny<3

    OdpowiedzUsuń
  14. Hahaha :) śpi na siedząco? :)
    Uroczy, ja jako straszna kociara bardzo lubię tego typu wstawki na blogach... ;)
    Mój ostatnio uwielbia zakopywać się w ozdobnych poduszkach, które leżą na łóżku.. Kiedyś schował się tak skutecznie, że byłam skłonna już myśleć, że zaginął... ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Cześć, zapraszam - nowy wpis...trochę się denerwuję, bo nie wiem jaka będzie Twoja opinia :/ dodałam filmik

    Zapraszam: ilonastejbach.blogspot.com

    P.S. Kociak to istny słodziak, dosłownie jak mój ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Taguję do Liebster Award . Mam nadzieje, że odpowiesz :) Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny ♥