sobota, 13 kwietnia 2013

Bioderma Sebium,Gel Moussant

Hej:)
Dzisiaj post na temat antybakteryjnego żelu do mycia twarzy Bioderma Sebium Gel 
Moussant.













*Co mówi producent?
Żel przeznaczony do codziennej pielęgnacji skóry tłustej,mieszanej oraz trądzikowej.Może być stosowany przez Panów,jako pianka do golenia,przy zapaleniu mieszków włosowych.Zawiera kompleks Fluidactiv normalizujący jakość sebum.Ogranicza ilość wydzielanego łoju.Działa antybakteryjnie,nie wysuszając skóry(siarczan miedzi i cynku).Oczyszcza skórę.Nie zawiera mydła,bardzo dobrze tolerowany.Nie wyszusza skóry.
*Skład:
Water (Aqua), Sodium Cocoamphoacetate, Sodium Laureth Sulfate, Peg-200 Hydrogenated Glyceryl Palmate, Peg-40 Glyceryl Cocoate, Disodium Edta, Citric Acid, Zinc Sulfate, Sodium Coceth Sulfate, Peg-7 Glyceryl Cocoate, Copper Sulfate, Ginkgo Biloba Extract, Sodium Chloride, Xylitol, Fructooligosaccharides, Mannitol, Rhamnose, Sodium Hydroxide, Propylene Glycol, Sodium Methylparaben, Sodium Propylparaben, Fragrance (Parfum).


*Cena:
około 50 zł/500ml w dobrych aptekach.
*Moja opinia:
Od żelu myjącego wymagam przede wszystkim dobrego usunięcia resztek makijażu.Ten sprawdza się w tej kwestii idealnie.Doskonale radzi sobie nawet z podkładem Estee Lauder Double Wear.Bardzo fajnie matowi skórę,ale jej nie ściąga.Moja twarz po jego użyciu jest odświeżona i fajnie zmatowiona.Nie wysusza,co dla mnie jest dużym plusem,nie podrażnia skóry twarzy ani oczu,jest bardzo łagodny.Żel jest bardzo wydajny,do oczyszczenia twarzy wystarczy jedna pompka,dobrze się pieni,pachnie delikatnie,łagodnie.Duży plus za higieniczne opakowanie z pompką.



Ogólnie jestem bardzo zadowolona z tego żelu.Spełnia wszystkie swoje zadania bardzo dobrze.Minusem może być cena,jednak uważam,że w porównaniu do jakości i wydajności jest okej.

Znacie ten żel?Lubicie Biodremę?

Całuję
Kasia

32 komentarze:

  1. z bidermy miałam jedynie micela, żelu nie próbowałam. może kiedyś się skuszę, chociaż cena jest odstraszająca;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie mialam biodermy, ale coraz bardziej przekonuje sie do jej kupna. Powstrzymuje mnie moja wariujaca, wrazliwa cera.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam, ale skoro dobrze się sprawdza, dobrze. Tyle bubli demakijażowych itp. jest na rynku. Przykład na to, że czasem warto zainwestować trochę więcej pieniędzy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam go kiedyś - nie zrobił mi krzywdy, ale też nie zauważyłam jakiejś poprawy. Miałam wrażenie, że nie robił nic :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię kosmetyki Biodermy, muszę poszukać tego żelu.
    Chcę efektu zmatowienia skóry :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie używałam go nigdy, teraz mam płyn micelarny mam nadzieję, że się spełni. Czy nie przesusza Ci buźki kiedy myjesz nim?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie nie przesusza,a używam go 2 razy dziennie:) Płyn micelarny też używam i uwielbiam:)

      Usuń
  7. Kiedyś go miałam, ale bez szału ;p

    OdpowiedzUsuń

  8. Świetnie prowadzisz bloga ;3
    Zapraszam do komentowania nowego posta :)~Klaudia

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja na razie używam takiego mydełka, ręcznie robionego i naturalnego. Jest świetny i nie przewiduję zmiany :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie miałam, ale wydaje się ciekawy. Cena trochę wysoka, ale można spróbować. ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. nie miałam nic Biodermy jeszcze, ale kiedyś muszę go dorwać.. ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawy produkt;) Nie miałam jeszcze nic z Biodermy;)
    Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kupie ten produkt ale dopiero za jakis rok:) W koncu dodalam Cie do obserwowanych;D

    OdpowiedzUsuń
  14. Hmm firme znam, oczywiscie, ale tego żelu akurat nie mialam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo lubię produkty tej firmy. Świetny jest płyn micelarny :)
    Pozdrawiam,
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  16. miałam kiedys próbkę sporą ale niestety nie przypadł mi do gustu zbytnio, mleczka do czyszczenia są dla mojej skóry idealne, mimo, że mam skór mieszaną bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  17. A ja ostatnio mam strasznie suchą skórę, więc produkt nie dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Miałam kiedyś, ale odrobinę mi wysuszał cerę :P

    OdpowiedzUsuń
  19. ja nie mam owego specyfiku i jakoś daję radę z cerą:D

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie miałam nic z tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nigdy nie miałam nic z Biodermy. Czytałam różne opinie o płynie micelarnym, ale o żelu jeszcze nie słyszałam :P

      Usuń
  21. I all the time used to reaԁ post in neωѕ ρapеrs but noω as I am a
    uѕer of inteгnet therefore fгοm now Ι аm using net foг content, thanks to wеb.


    Feel free to visit my web-sіte :: szukam-dziewczyny.net

    OdpowiedzUsuń
  22. nie znam tego żelu, ale z tego co piszesz to podobnie działa do żelu do mycia twarzy z Vichy, który ja uwielbiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. nie używałam go, ale czytałam już kilka pozytywnych recenzji na jego temat :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny ♥