wtorek, 2 kwietnia 2013

W7 Camouflage Kit

Witajcie w kwietniu ;)
Jak Wam minęły Święta? Mi baaaardzo szybko ;)

Przychodzę dzisiaj do Was z paletą korektorów W7 Camouflage Kit.














Co mówi producent?
Dzięki korektorom W7 zamaskujesz wszelkie niedoskonałości skóry.Skoncentrowane pigmenty zapewniają maksymalne krycie niedoskonałości,a idealnie dobrane składniki niebywałą trwałość.Twarz jest nieskazitelna,a na całej powierzchni zachowuje naturalne zabarwienie i nie wygląda jak maska.Korektory posiadają unikalne właściwości kryjące,co w połączeniu z aksamitną konsystencją zapewnia perfekcyjną aplikację.
Funkcjonalne opakowanie z lusterkiem zostało wyposażone w wyjątkowy dwustronny aplikator/pędzelek.
Sposób użycia:
-korektor nakładaj tuż po tym jak skóra wchłonie warstwę kremu,
-do aplikacji używaj palców lub pędzelka,
-odrobinę korektora nałóż najpierw na zewnętrzną stronę dłoni i delikatnie rozetrzyj go palcami,aby się ogrzał.Dopiero wtedy nanieś na skórę.
-korektor do rozświetlania ciemniejszych partii cery:cieni pod oczami,zagłebień kolo skrzydełek nosa,,powinien b yć jaśniejszy o 1-2 tony od podkładu,a tek,który stosujesz na czole,policzkach i większych partiach skóry,dokładnie w tonie twojej karnacji.
-lepiej jest nałożyć kilka cieniutkich warstw ,zamiast jednej grubszej.Korektor aplikowany w tej sposób nie będzie się zbierał w załamaniu skóry lub zmarszczkach i dłużej utrzyma się na skórze.


Zacznę od opakowania,które jest solidnie wykonane,szczelnie zamykane,posiada lusterko i pędzelek do aplikacji(jednak ja go nie używam).Paleta posiada 5 odcieni korektorów,które możemy ze sobą łączyć,co według mnie jest bardzo praktyczne.Konsystencja jest kremowa,rzeczywiście tak jak napisał producent dobrze jest pierwsze ogrzać produkt w dłoni,wtedy lepiej się go nakłada,ładnie wtapia w skórę i dłużej utrzymuje.


Najbardziej przypadł mi do gustu drugi odcień,w którym widać już denko.Używam go pod oczy,nie daje jakiegoś mocnego krycia,o zamaskowaniu mocniejszych cieni pod oczami nie ma mowy,jednak ładnie rozświetla skórę wokół oczu i idealnie stapia się z moją karnacją.Pozostałe odcienie sprawdzają mi się jako kamuflaż dla jakichś "niespodzianek" na skórze.Stopień krycia możemy sami kontrolować,nakładając więcej niż jedna warstwa.


Jeżeli chodzi o trwalość nie jest ona jakaś rewelacyjna,bo napewno cały dzień nie wytrzyma,po około 5 godzinach wymaga poprawek.Duży minus za niewydajność,jednak przy cenie regularnej 16,40 zł,myślę,że i tak jest okej.Paletę możecie kupić na NaszaDrogeria.


Reasumując paletka,jak za taką cenę myślę,że jest godna uwagi.Jeżeli ktoś nie ma większych problemów z cerą,cieni lub sińców pod oczami będzie idealna.Duży plus za estetyczne,solidne opakowanie z lusterkiem i cenę.

Znacie kosmetyki W7? Może któraś z Was używała tej palety korektorów?
Pozdrawiam:)
Kasia

39 komentarzy:

  1. nie posiadam, ale chyba by to było dobre dla mnie. Moja cera jest ok poza drobnymi niedoskonałościami
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajna wydaje się ta paletka korektorów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Beznadziejne te korektory... niestety sam tłuszcz w składzie i taki sam efekt na twarzy..

    OdpowiedzUsuń
  4. No nie wiem nie wiem. Ja potrzebuję mocnego krycia.

    OdpowiedzUsuń
  5. 5 godzin to trochę mało :/

    OdpowiedzUsuń
  6. nie miałam, ale wole standardowe korektory :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne, ale na moje sińce pod oczami będą raczej za słabe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na moje niestety też,podoba mi się jedynie efekt rozświetlenia;)

      Usuń
  8. jakie ciemne kolory! Też nad nią myślałam kilka mies temu, gdy moja cera była (jak dla mnie) w strasznym stanie. Na szczęście popracowałam nad nią i teraz nie mam czego ukrywać:) ale słyszałam, że nie są one zbyt dobre? Nie ma to jak magiczne kółko Kryolan albo kamuflaż z Artdeco ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jak pisałam,jeżeli ktoś nie ma większych problemów z cerą będą ok,dla tych z większymi problemami raczej nie..;)

      Usuń
  9. Fajna ta paleta. Najbardziej podoba mi się to zastosowanie na cienie wokół oczu. Może u mnie też by dało radę je jakoś zakryć ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam ją i tak średnio polubiłam się z tą paletką. Kryci mogłoby być lepsze.

    OdpowiedzUsuń
  11. paletka fajnie wygląda, już kiedyś na nią polowałam,ale w końcu nie kupiła, może teraz się skuszę:) pozdrawiam A.

    OdpowiedzUsuń
  12. Przydałby mi się taki, chociaż na cuda za taką cenę bym nie liczyła :)

    OdpowiedzUsuń
  13. chyba sie skusze :)
    u mnie dzis opis toniku z ziajki,zapraszam na post :)
    milego dnia
    x
    x
    x

    OdpowiedzUsuń
  14. wydają mi się dosyć ciemne jak na korektory, ja jednak potrzebuję solidnego krycia, więc to nie dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. patrzyłam ostatnio na tą paletkę, ale ... boję się że kolory nie trafią w odcień mojej cery :)

    OdpowiedzUsuń
  16. widzę czesto na Allegro kosmetyki tej firmy, ale nie testowalam wlasnie, te korektory przypominaja mi paletkę korektorów MUFE :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie używałam, ale fajnie jak jest tyle odcieni, można połączyć i zakryć wszelkie niedoskonałości ;)
    Pozdrawiam,
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  18. miałam chrapkę na ten zestaw, ale nie mogłam go nigdzie znaleźć stacjonarnie. W sumie rzeczy chyba nie żałuję, bo spodziewałam się mocnego krycia, coś w stylu kryolanu.
    Piękne zdjęcia zrobiłaś:)

    OdpowiedzUsuń
  19. widziałam ją na all i miałam kupic ale później przemyślałam to i stwierdziłam że nie jest mi potrzebna a teraz juz żałuje :P

    OdpowiedzUsuń
  20. przydałaby mi się taka paletka, nie potrzebuję jakiegoś specjalnego krycia ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Kiedyś mnie kusiła ale poczytałam opinie i mi się odechciało;p

    OdpowiedzUsuń
  22. Kusisz ta paletką;) Zastanawiałam się nad nią kiedyś, może przyjdzie taki czas, ze ją zakupię;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie lubię korektorów w kremie mam z nimi złe doświadczenia,wole płynne.

    OdpowiedzUsuń
  24. nie znam tych korektorów:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Fajna ta paletka, tym bardziej że potrzebuję jakiś korektorów :)

    OdpowiedzUsuń
  26. ja chyba jednak wolę kupić jeden dobrze dopasowany do skóry korektor :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny ♥