poniedziałek, 13 października 2014

Akademia zmysłów L'occitane - Masło Shea

Witajcie ;-)


"Powoli żegnamy lato i szykujemy się na przywitanie złotej jesieni.Chociaż dni będą słoneczne,niestety przeplatać je będą chłodne poranki i wieczory.Z każdym dniem będzie coraz zimniej,a nasza skóra nie lubi chłodów.Czas przygotować ją na niższe temperatury.I tutaj z pomocą przychodzą nam niezwykłe,puszyste kosmetyki L'occitane z masłem Shea".



Puszysty krem do ciała z Masłem Shea,jednym z etapów produkcji tego masła,jest ubijanie pasty z orzechów masłosza na lekką,piankową masę.Uwielbiam jego konsystencję,bardzo szybko się wchłania i pozostawia skórę nawilżoną i pięknie pachnącą.Zawiera 10% masło shea.Mój ulubieniec z całej trójki <3


Puszysty krem do rąk z Masłem Shea,zawiera 25% masło shea.Krem posiada lekką,aczkolwiek dosyć gęstą,mleczną konsystencję.Szybko się wchłania i bardzo dobrze nawilża na długi czas.Małym minusem jest wydajność.


Balsam do ust Shea,zawiera 5% masło shea.Przyjemny,lekki balsam do ust o smaku limonki,przypomina nam lato w chłodniejsze dni.Dobrze nawilża,jest bezbarwny.Lubię go mieć w torebce.

Znacie te produkty?
Pozdrawiam
Kasia

10 komentarzy:

  1. ja już prawie zużyłam masło i krem do rąk. są super!

    OdpowiedzUsuń
  2. ostatnio jestem wręcz napalona na zakup jakiegoś produktu tej marki :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Kupiłam ostatnio ten krem do rąk. Niestety stosunek ceny do wydajności jest bardzo słaby :-(

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale mi się spodobało to masło do ciała! Musze go poszukać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tyle słyszę o tej firmie i dalej nic nie kupiłam, ahh!

    OdpowiedzUsuń
  6. krem do ciała i rąk kuszą mnie i to bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kocham masło shea, chociaż właśnie jego zbita konsystencja utrudnia nieco stosowanie... dlatego to jest dobra alternatywa! :)
    http://zdrowotnieiradosnie.blogspot.com/2014/10/recenzja-pyn-do-demakijazu-oczu-nivea.html - zapraszam na recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo lubię ich kosmetyki
    a krem z masłem shea wygląda bardzo atrakcyjnie

    OdpowiedzUsuń
  9. wszystko wygląda ślicznie, takie puszyste..:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny ♥