środa, 5 listopada 2014

Lily Lolo BB Cream Light

Witajcie,
jeśli śledzicie mnie na Instagramie,pewnie wiecie,że od jakiegoś czasu testuję nowość od Lily Lolo,BB cream Light.


Od producenta:

Krem BB o lekkiej formule,w skład którego wchodzą odżywcze składniki o właściwościach przeciwstarzeniowych i nawilżających oraz mineralne pigmenty zapewniające wyrównanie kolorytu cery.Użyty jako podkład daje lekkie krycie i efekt zdrowej,promiennej cery.Świetnie sprawdza się również jako baza pod podkład mineralny.



Skład:


Moja opinia:

Krem BB znajduje się w wygodnej tubce z pompką.Oprócz odcienia light,dostępny jest również medium.Produkt jak dla mnie pachnie zieloną herbatą.Posiada lekkie krycie,a raczej delikatnie wyrównuje koloryt naszej cery,wygląda bardzo naturalnie,nie ma mowy o efekcie maski.Jeżeli ktoś potrzebuje większego krycia świetnie sprawdza się jako baza pod podkład.Całkiem dobrze się utrzymuje i delikatnie nawilża naskórek.Duży plus za skład.40ml kosztuje 65,90zł i można go kupić na stronie Costasy.Na zdjęciu możecie zobaczyć efekt po dwóch,cienkich warstwach:


Lubicie kremy BB? Znacie produkty Lily Lolo?
Pozdrawiam
Kasia

9 komentarzy:

  1. Nie miałam styczności z kosmetykami tej firmy. A szkoda bo ten krem BB wygląda bardzo zachęcająco :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Na buzi wygląda prześlicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kusił mnie, ale jednak pozostanę przy zwykłych minerałach ;)
    Bardzo ładne wyglądasz ♡

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląda świetnie ;) Choć dla mnie pewnie miałby za słabe krycie..

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyglądasz w nim olśniewająco;) Jak skończę to co mam kupię ten BB.

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo fajny efekt, chętnie przetestuję ten krem. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny ♥