sobota, 4 kwietnia 2015

Projekt Denko + Życzenia Świąteczne

Witajcie Kochani,
dzisiaj projekt denko,post na szybko,więc pewnie wyjdzie trochę chaotycznie,ale musicie mi to jakoś wybaczyć ;)


Le Petit Marseiliais Framboise & Pivoine
Żel pod prysznic
Krótka recenzja tego produktu,pojawiła się w ostatnim poście,więc nie będę się rozpisywać,przypomnę tylko,że żel stał się moim absolutnym ulubieńcem w marcu.

Pat & Rub
Otulający Cuddling
Jakiś czas temu również pojawiła się jego recenzja na blogu.Fajnie nawilżał i pielęgnował ciało,dodatkowo miał przepiekny zapach słodko-cytrusowy <3

Love Me Green
Body Cream
Balsam do ciała z zieloną herbatą,który całkiem dobrze nawilżał,niestety jak za dosyć wysoką cenę pompka,która się non stop zacinała to trochę słabo...musiałam się trochę namęczyć,aby zużyć produkt do końca,ponieważ opakowanie jest zrobione z bardzo twardego plastiku.

Synergen
Hand Cream
Uwielbiałam słodki zapach tego kremu,nawet dobrze nawilżał,może nie na jakiś długi czas,ale jak za tą cenę,uważam,że produkt jest naprawdę dobry.Plus za słodkie i podręczne opakowanie.

L'occitane Arlesienne
Balsam do ciała
Lubiłam ten produkt,na długo nawilżał ciało i pozostawiał na skórze piękny zapach.Dodatkowy plus za ładne opakowanie.Żałuję,że już się skończył...<3

E-naturalne
Maska algowa peel-off z acerolą
Moja skóra uwielbia wszystko co z algami i glinkami,więc ta maseczka jak możecie się domyślić,również bardzo dobrze mi służyła.Jakiś czas temu pojawiła się recenzja na jej temat,więc jeśli się chcecie dowiedzieć czegoś więcej,odsyłam do tamtej notki.

L'oreal Vitamino Color
Odżywka do włosów przedłużająca kolor
Bardzo dobry produkt,naprawdę pomógł mi na dłużej utrzymać kolor farby.Dodatkowo włosy były miękkie,nawilżone i dobrze się rozczesywały.

Avon Care
Hand Cream
Polubiłam się z tym produktem,fajnie nawilżał i pielęgnował dłonie.Plus za ładny,subtelny zapach i niską cenę.

BeBeauty
Płyn micelarny
Pojawia się w moim projekcie denko po raz enty,więc nie będę się na jego temat rozpisywać,tym,które jeszcze nie miały okazji go próbować,serdecznie polecam.

Jak widzicie w tym miesiącu nie ma tego dużo,przewaga produktów do pielęgnacji ciała.Zużyłam masę balsamów do ciała i kremów do rąk z tego względu,że przez przeprowadzkę,a co się z tym wiąże,zmianę wody,nabawiłam się ekstremalnego wysuszenia skóry,na szczęście już wszystko jest pod kontrolą...



A z okazji Świąt Wielkanocy,życzę Wam,aby spędzić je w gronie najbliższych,dużo zdrowia,szczęścia w życiu prywatnym i zawodowym,spełnienia wszystkich,nawet tych najskrytszych marzeń i miłości! :-*

Pozdrawiam!
Kasia

27 komentarzy:

  1. Muszę obwąchać ten żel LPM :-) Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie lubię micela bebeauty - niezawodne są u mnie te za AA oraz garniera. Fajny jest tez ten z loreala do cery wrażliwej :)
    Wesołych świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Na balsam z L'occitane też bym się pokusiła, a ten z Love Me Green to faktycznie do tanich nie należy, a skoro pompka działa jak działa to masakra.Krem z Synergen też miałam i mam takie zdanie jak Ty :)

    OdpowiedzUsuń
  4. moja mama bardzo lubi żele pod prysznic z tej firmy ;)

    Wesołych Świąt! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wesołych Świąt! :)Pozdrawiam Wiosennie;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię ten micel z biedronki i krem do rąk z Avonu, który ma obłędny zapach <3

    Wesołych świąt!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten krem do rąk z Synergen wygląda uroczo ;) Może się skuszę kiedyś na niego ;)
    Wesołych :**

    OdpowiedzUsuń
  8. Może się skuszę na ten krem z Synergen,ma piękne opakowanie :) Wesołych Świąt!:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie lubię żeli LPM ;) Fajnie wygląda krem z Synergen :D Wesołych Świąt ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. żel pod prysznic jest bardzo fajny:) wesołych:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam ten krem z Avonu i nawet lubię, w przeciwieństwie do micela z Biedronki:/

    Obserwuję i życzę Wesołych Świąt:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wesołych Świąt! :-)

    Duże denko!

    OdpowiedzUsuń
  14. micel i krem do rąk od Synergen znam :) Rzeczywiście sporo balsamów i kremów do rak :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Miałam próbki balsamu Love Me Green. Ma dość gęstą konsystencję, więc lepiej jakby go produkowali w tubach.

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję denka, miałam ten balsam z love me greek, był przyjemny ale drogi, wesołych świąt. L'occitane Arlesienne – cudowny zapach.

    OdpowiedzUsuń
  17. ładne zużycia :)
    Radosnych i pogodnych Świąt Kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  18. Wzajemnie, radosnych i spokojnych Świąt! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. OOO mój ulubiony biedronkowy micelek! Krem do rąk Synergen też lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Micel z Biedry jest ok, ale tylko do zmywania twarzy, nie oczu... Krem z Synergen pachnie świetnie, ale zgodzę się z tym, że pielęgnacja jest krótkotrwała. Mam masło do ciała Pat&Rub z tej samej wersji, z której masz krem i mnie strasznie męczy ten zapach:/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny ♥