czwartek, 13 października 2016

Personalizowane pomysły na prezent

Witajcie,
chyba każdy z nas miał kiedyś problem, jaki prezent (urodzinowy,gwiazdkowy czy inny) wybrać.Zwłaszcza, jeśli chcielibyśmy,aby był to podarunek, który spodoba się danej osobie i będzie niebanalny i praktyczny.
Ostatnio w mojej rodzinie jest tak zwany baby boom i lada dzień na świat przyjdzie mała Juleczka ;-)
Długo myślałam nad prezentem dla Kruszynki. Z pomocą przyszedł mi sklep internetowy ePrezenty.pl
Wybór jest duży,najbardziej spodobało mi się to,że każda z tych rzeczy,może być personalizowana,czyli można np.tak jak ja wybrać napis na kocyku.Będzie to fajna pamiątka dla dziecka,jak i jego rodziców.Ja skusiłam się na zestaw prezentowy w koszyku,w który w skład wchodzi: personalizowany kocyk,miniaturowe skarpetki,śliniaczek,czapeczka i uroczy misiek.Muszę jeszcze wspomnieć,że wszystkie rzeczy są bardzo dobre jakościowo.Jestem naprawdę zadowolona i myślę,że ten prezent spodoba się Julii i jej rodzicom. Wybór w tym sklepie jest szeroki,więc jeśli szukacie prezentu na chrzest,ślub,prezent urodzinowy,czy nawet podziękowanie dla rodziców,warto odwiedzić tę stronę,bo z pewnością wpadnie Wam coś w oko ;-)




Znacie sklep internetowy ePrezenty.pl ? Jak podoba Wam się mój prezent dla małej Julki?
Pozdrawiam serdecznie ;-)
Kasia

2 komentarze:

  1. cudowny zestaw :) coś pięknego. swojemu chrześniakowi podarowałam w tym roku kocyk z wyhaftowaną datą ur i jego imieniem.

    OdpowiedzUsuń
  2. Z prezentami zawsze jest problem... Ale urocze rzeczy! :)
    pauuls.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny ♥